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Formation Continue du Supérieur
29 novembre 2018

What Does Emotion Have To Do With Marketing? Everything

https://www.insidehighered.com/sites/default/server_files/styles/large/public/media/CTA-IHE-banner640-150.png?itok=VxlaUtWrWe usually measure marketing efforts by enrollment and participation levels, but success really depends on touching audiences. Your real job? Inspiration. More...

4 novembre 2018

NUI Galway adopts Ellucian CRM Recruit

University Business Magazine logoThe National University of Ireland Galway (NUI Galway) has selected Ellucian CRM Recruit to enhance analytics and reporting capabilities for their recruitment and marketing initiatives. More...

4 novembre 2018

With new GetMIDegree site, public universities hope to encourage more enrollment

University Business Magazine logoOakland University, along with the 14 other public universities in the state, have banded together for a new marketing campaign to attract high school students to their doors. More...

2 novembre 2018

Institutional Survival Tips: Step Up. Think Different. Be Special.

https://www.insidehighered.com/sites/default/server_files/styles/large/public/media/CTA-IHE-banner640-150.png?itok=VxlaUtWrFew of the nation’s campus communities are not talking about their threatened futures. Decision makers are well-advised to understand the forces of “creative destruction” and “disruptive innovation” as they play out in the new business enterprise that is higher education in America. More...

2 novembre 2018

Higher Ed Brands We Can Believe In

https://www.insidehighered.com/sites/default/server_files/styles/large/public/media/CTA-IHE-banner640-150.png?itok=VxlaUtWrAre colleges and universities ready to take a stand among belief-driven brands who take a stand on political issues -- and live with the consequences. More...

19 octobre 2018

Nouvelle identité graphique pour les Cap emploi-Sameth

Accueil - Agefiph - ouvrir l'emploi aux personnes handicapéesDepuis début 2018, les Organismes de placement spécialisés (OPS) proposent aux personnes en situation de handicap et aux employeurs des accompagnements pour soutenir leurs démarches de recherche d’emploi, de recrutement ou de maintien dans l’emploi. Plus...
19 octobre 2018

Grand Est : une marque pour révéler la Lorraine

Associations des Régions de France, toute l'actualité des régions.A la fois marque de destination et marque économique, cette initiative répond à la stratégie touristique régionale.
En effet, la Région Grand Est, dans son Schéma régional de développement du tourisme voté en mars 2018, a fait le choix innovant de s’appuyer sur des marques de destination afin de renforcer l’attractivité régionale.
La Lorraine figure parmi les 5 marques identifiées, en cohérence et complémentarité avec l’Alsace, l’Ardenne, la Champagne et le Massif des Vosges. Plus...

13 octobre 2018

Le groupe Sup de Co La Rochelle devient Excelia Group

Blog "HEDway" d'Olivier Rollot. Pour ses 30 ans, Sup de Co La Rochelle devient Excelia Group avec un logo « xl ». Elle abandonne ainsi une appellation « Sup de Co » qu’elle était la seule à porter encore. Plus...

13 octobre 2018

Le groupe Sup de Co La Rochelle devient Excelia Group

http://orientation.blog.lemonde.fr/files/2011/08/Edhec-Olivier-Rollot-208x300.jpgBlog "Il y a une vie après le bac" d'Olivier Rollot. Pour ses 30 ans, Sup de Co La Rochelle devient Excelia Group avec un logo « xl ». Elle abandonne ainsi une appellation « Sup de Co » qu’elle était la seule à porter encore. Plus...

30 septembre 2018

UPenn's Louis Vuitton problem

University Business Magazine logoLouis Vuitton is a luxury brand. For six years in a row (through at least 2012), it was named the top fashion brand in the world. According to one study, as of 2010, the brand itself was worth more than $19 billion and there’s no reason to think it’s worth any less today. More...

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