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Formation Continue du Supérieur
24 août 2019

Creating a Culture of ROI

Ensuring ROI on your institution’s communications and marketing requires leadership -- and buy-in. More...
24 août 2019

Institutional Branding Demands Presidential Ownership: An Open Letter to College and University CEOs

For an institutional branding effort to succeed, presidents must provide leadership and champion the cultural change that breathes life into a brand foundation. More...
23 août 2019

Who Is Telling Your Story?

It’s likely not your students. But maybe it should be.
Many consumer brands are shifting their communication model away from traditional brand-to-consumer marketing and toward consumer-to-consumer marketing. More...
4 août 2019

CNFPT - La marque territoriale, l'outil d'une stratégie d'attractivité globale

Retour à l'accueilDans un contexte de compétition accrue par la mondialisation, le développement des médias et la montée en puissance d’Internet, se distinguer devient impératif pour les collectivités territoriales. Région, Département, Communauté de communes, Métropole…  à tous les échelons, la marque territoriale - grâce à sa promesse de développement de l’attractivité économique, touristique ou démographique - se développe depuis une dizaine d’années. Plus...

2 août 2019

Développement de la communication de l’ANFH

Logo ANFHL'ANFH Franche-Comté souhaite développer sa communication et diversifier ses moyens de communication afin de renforcer sa présence mais également promouvoir son image et augmenter sa visibilité. Plus...
2 août 2019

UNE ne nouvelle identité visuelle pour l’ANFH

Logo ANFHL’ANFH se dote d’une nouvelle identité visuelle. Nous vous invitons à prendre une minute pour la découvrir en vidéo. Plus...

2 août 2019

Nouveau logo ANFH

Logo ANFHL'ANFH change de logo !
Vous l'avez certainement remarqué sous nos adresses mail, sur nos supports de communication : l'ANFH se pare d'un nouveau logo. Plus...
12 juillet 2019

Creative, Capable, Connected - Our New Brand

By Stephen Downes - Stephen's Web. Press Release[Edit][Delete]: Creative, Capable, Connected - Our New Brand, Education.au [Edit][Delete] August 10, 2006
education.au got a new identity last Friday. Personally, I've always felt identities should reflect what people or organizations are, or what they do, while compliments - such as 'creative', 'capable' and 'connected' - should be the domain of friends and well-wishers. But perhaps I take an overly modest approach to branding. Also from the same EdNA newsletter, information on podcasts from Friday's seminar and news that Australia will no longer refer to VET (vocational education and training). More...

6 juillet 2019

Shaping Tomorrow’s Leaders One Story At a Time

https://www.insidehighered.com/sites/default/server_files/styles/large/public/media/CTA-IHE-banner640-150.png?itok=VxlaUtWrAddressing marketing challenges with diminishing resources may tempt your team to hunker down and pound out the work. But today, impressionable young leaders need the very best performance you and your crew can muster. More...

6 juillet 2019

Marketing Authenticity in Higher Education

https://www.insidehighered.com/sites/default/server_files/styles/large/public/media/CTA-IHE-banner640-150.png?itok=VxlaUtWrThe recent college admissions bribery scandals have led to both shock and increased interest in admissions practices among the public. Universities and colleges who proclaim visions of fairness, diversity and merit in their admissions processes were caught on the grift, and folks love a hypocritical scandal of epic proportions. More...

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