L'ANLCI et le FPSPP lancent, avec le soutien de l’agence Erasmus+, une formation digitale gratuite et ouverte à tous, sur les enjeux de l’illettrisme, sur la manière de déceler des indices révélateurs et sur la façon d’aborder cette question avec les personnes concernées pour leur proposer des solutions efficaces. Voir l'article...
IRRODL (International Review of Research in Open and Distributed Learning) - Vol 12, No 1 (2011)
Special Issue - Prior, Experiential and Informal Learning in the Age of Information and Communication Technologies
Table of Contents
Editorial
The landscape of prior learning assessment: A sampling from a diverse field
Dianne Conrad
|
i-iv
|
Research Articles
Dwell in possibility: PLAR and e-portfolios in the age of information and communication technologies
Judith O. Brown
|
1-23
|
Linda Salter
|
24-41
|
Olaf Zawacki-Richter, Eva Maria Baecker, Anke Hanft
|
42-60
|
Sara M. Leiste, Kathryn Jensen
|
61-79
|
Nan L. Travers, Bernard Smith, Leslie Ellis, Tom Brady, Liza Feldman, Kameylah Hakim, Bhuwan Onta, Maria Panayotou, Laurie Seamans, Amanda Treadwell
|
80-95
|
Lloyd Hawkeye Robertson
|
96-108
|
Dianne Conrad
|
109-123
|
Field Notes
Michelle Gordon, Martha Ireland, Mina Wong
|
124-127
|
Elaine Elizabeth Santa Mina, Carol Eifert, Martha Ireland, Carol Fine, Gail Wilson, Vaska Micevski, Ruth Wojtiuk, Martha Valderrama
|
128-138
|
Cathy Brigham, Rebecca Klein-Collins
|
139-143
|
Christine Wihak
|
144-150
|
Nan L. Travers, Marnie T. Evans
|
151-160
|
Full Issue
IRRODL Volume 12, Number 1; Special Issue: Prior, Experiential, and Informal Learning in the Age of Information and Communication Technologies
|
1-165
|